Перейти до основного вмісту

[cinema] Люсі / Lucy (2014)


Жанр: екшн, фантастика, трилер 
Країна: Франція 
 
Кінокомпанія: Canal+, Ciné+, EuropaCorp 
Актори: Скарлет Йоганссон / Scarlett JohanssonМорґан Фрімен / Morgan Freeman, Чої Мін Сік / Min-sik Choi, Амр Вакед / Amr Waked, Джуліан Райнд-Тат / Julian Rhind-Tutt, Пілоу Асбек / Pilou Asbæk, Аналі Тіптон / Analeigh Tipton, Ніколас Фонґфет / Nicolas Phongpheth, Ян Олівер Шредер / Jan Oliver Schroeder, Лука Анджелетті / Luca Angeletti та інші 

Сюжет:

Стрічка відстежує події у житті Люсі – вродливої молодої жінки, яка волею важких життєвих обставин змушена стати “мулом” – перевозити наркотики у власному тілі.
Події виходять з-під контролю, коли наркотик потрапляє до її організму, викликаючи фатальну реакцію. Люсі перетворюється на справжню бойову машину, в якої одна мета – помститися.


Тривалість: 01:29:20 



Іноді буває так: чекаєш фільм. Шкодуєш, що не пішов на нього до кінотеатру, а потім переглядаєш його і... І нічого. Навіть не знаєш чого сказати. Хоча пару слів таки зможу знайти.


Фільм Люка Бессона. Я вже міг би звикнути, що все, до чого прикладає руки пан Люк перетворюється в бойовик. Хороший чи поганий, але бойовик. Цей фільм не став винятком. Відносити його науково-фантастичних фільм марна спроба надати йому якийсь інший жанр, ніж все таки вийшло в результаті

Про хороше: Скарлет чарівна як завжди. Цього в неї ніхто не забере. Та й грає добре. Її погляди в нікуди, замисленість та відчуженість вийшли добре. З іншими акторами також не все погано, тому за це ганити не буду. Лише похвалити.

В принципі вся моя невдоволеність в сюжеті. Все починається доволі добре, але дуже багато акценту зроблено на бойовик і це зруйнувало всю ідею. Для порівняння можна взяти той же Limitless. Він знятий на ту ж ідею, але вийшов на порядок цікавіший і не змазаний. 

Ще є інша чудова річ у фільмі, яку важко не відзначити - музика. Вона чудово гармоніює з подіями і доповнює, або підкреслює їх. Знову таки згадується почерк старого Люка ). У всіх його фільмах, які бачив все те саме.

Ось так от коротко можу сказати про те, що фільм мене розчарував повністю. Нє, як фільм на подивитися та відпочити, як бойовик - все це на рівні. А от як ідея, яку рекламували в трейлерах - краще вже "Області темряви" все таки.

Засмучений.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )