Перейти до основного вмісту

[cinema] Пірати кремнієвої долини / Pirates of Silicon Valley (1999)

Рік:1999
Країна: США
Слоган: Good artists copy. Great artists steal
Жанр: Драми
Тривалість: 01:36:21
Режисер: Мартін Берк
У головних ролях: Ноа Уайлі, Ентоні Майкл Холл, Джої Слотнік, Дж.Дж. Херцлер, Вейн Пер, Шила Шоу, Джема Зампрогна, Джон Ді Маджіо, Джош Хопкінс, Гейлард Сартейн


Опис :

Сюжет фільму починається на початку 70-х років і закінчується в 1985 році. Картина відображає саму сутність протидії компаній Microsoft і Apple, як справжніх акул бізнесу, здатних на вельми багато для його розвитку. Події починають розвиватися в університетському містечку Каліфорнійського університету в Берклі, коли рух свободи слова знаходилося на самому піку активності. Це історія нещасть і випробувань друзів дитинства Стіва Джобса і Стівена Возняка, яким у підсумку вдасться створити Apple Computer і студентів Гарварду Білла Гейтса, Пола Аллена і Стіва Балмера, які створять Microsoft. Джобс, Возняк і Гейтс кинули коледж, щоб взяти активну участь в наростаючій революції у світі персональних комп'ютерів. 
Дивіться онлайн фільм «Пірати Силіконової долини» в хорошій HD якості на нашому сайті, безкоштовно і без реєстрації

Іноді хочеться повернутися до перегляду фільмів які ти дивився. Особливо це відбувається в той період, коли знімаються інші фільми на цю ж тематику, але з іншими акторами, трішки з іншим поглядом на ті ж самі події. А цей фільм для мене став першим фільмом-історією компанії Apple та Стіва Джобса. Компанії і людини які в мене викликають велику повагу. 

Отже фільм починається і завершується певною подією в житті Стіва і компанії. На відміну від "Джобса" тут охоплено менший період. По суті зачеплено лише період до покидання Стівом компанії. Не можу сказати чи це добре чи погано, але так є.

Актори і головні герої. Актори підібрані так, що дуже нагадають справжніх Стіва, Біла та інших. Характери їхні також передають доволі чудово і їм віриш що всі вони були насправді такими. Але поведінка все ж трішки показано м'якшою ніж про це говориться в різних оповідях про Стіва.

Основна історія побудована навколо життя і становлення двох людей та двох компаній. Періодично перетинаючись вони то віддаляються то зближуються. Але мають різні погляди на одні і ті ж речі. Дивлячись цей фільм виникає питання - а що було б, якби вони були більш схожі? І відповіді на це питання я не бачу.

Все ж таки про фільм: зняття в стилі документального кіно один час мене дратувало. Навіть переглядаючи вперше цей фільм через це його не сприймав і дивився аби як. Вже пізніше, коли мене зацікавила біографія Стіва Джобса, я переглянув цей фільм ще раз і він припав мені до смаку. Не лише тим, як були показані засновники "Apple" та "Microsoft", не лише чудово показаним їхнім життя, а й чудовими цитатами, якими насичено фільм

Якщо не можеш придумати хорошу ідею, купи або вкради її
Мені потрібні талановиті люди - мені потрібні Творці! 

Ці та інші цитати можна почути та побачити в блозі пана Юрія . Таки раджу сходити )

Дивитися чи не дивитися... питання б.. Ой, це з іншого жанру і твору. Так, дивитися раджу всім, кого цікавить біографія засновників двох великих компаній. Іншим по бажанню. А я знову вкотре колись його перегляну. Єдине про що шкодую, так це про те, що немає озвучування українською. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )