Перейти до основного вмісту

[books]Київські бомби - Андрій Кокотюха (2014)

Видавець Фоліо
Рік 2014
Кількість сторінок 379
Категорії художня література, пригоди, історична література, сучасна українська література
Автор Андрій Кокотюха
Мови українська

Опис:
1907 рік. У Російській імперії — конституційний переворот. Влада широким фронтом наступає на громадянські права та свободи людей. У відповідь звучать постріли та летять саморобні бомби. Київ тих часів стає ареною бойових дій. Тут, немов гриби, виростають бойові організації, чиї дії вже не підпорядковані єдиному центру. Андрій Волох, молодий українець, вигнаний з університету за участь у протестах, теж бере до рук зброю. Тепер він — Полтава. І його подальша доля тісно переплітається з радикальним ватажком бойовиків Залізняком, професійним терористом Штерном, жандармським ротмістром Підвисоцьким та Фаїною — вдовою страченого революціонера, котра прагне помсти. Але чи в повній мірі прийнятні ідеї тотального терору для таких, як Полтава? Тим більше якщо терор — зброя не лише бойовиків, а й влади, яка з ними бореться…

Андрій Кокотюха відноситься до тих письменників, про яких я багато чув, але .. нічого не читав. Не можу сказати, що мені від цього соромно, адже в цьому випадку мав би згоріти від сорому вже давно, але все таки вирішив заповнити цю прогалину.

За своєю суттю книги банальний історичний детектив. Ну як банальний.. Був би банальним, якби в Україні була купа письменників які б їх писали, а поки що їх одиниці. Написано звичайною літературною мовою. Читається доволі легко. Але є в цій книзі дещо, що вже чіпляє від самого початку - це та робота, яку провів автор, щоб описати ті часи, той Київ, тих людей. Це не просто сів і описав ідею, а ще й опрацював в архівах матеріал про архітектуру та інфраструктуру тодішнього міста. І це мені дуже сподобалося. 

Сама книга, в принципі, нічим не виділяється. Це добротний детектив, з невеликою кількістю пригод та пошуках себе головних героїв. Кажучи чесно, це книга на один раз для мене, але закінчуючи читання зловив себе на думці, що екранізація цієї книги її б могла доповнити. У вигляді серіялу звичайно.

Я маю досвід читання пана Андрія як дописувача у різних виданнях, маю досвід спілкування з ним на Фейсбуці. Ось тепер от і з його творчістю познайомився. Можу сказати зразу, що все таки зміг мене зацікавити нею. Тому буду чекати можливості прочитати його "Адвоката з Личаківської", а там дивись може і ще щось почитаю )

Любителям читання книг в електронному вигляді, вже традиційно для українських книг та виданих українською, раджу придбати. Цю книгу можна знайти на БукЛенді, де вона коштує 21 гривню. Дещо засмутило, що його книги, які видавалися "Фоліо", відсутні на Google Play. Ну а паперові, я гадаю, зможете знайти самостійно. 

Правда днями бачив, як пан Андрій лайкнув пост однієї української онлайн-читальні на Фейсбуці з посиланням на його книгу, але так як він не говорив, що там він сам виклав, то давати посилання туди не буду.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )