Перейти до основного вмісту

[cinema] Китайська головоломка / Casse-tête chinois (2013)

Жанр: драма , мелодрама , комедія 
Країна: Франція 
Кінокомпанія: Opposite Field Pictures, Belgacom, Ce Qui Me Meut Motion Pictures 
Режисер: Седрік Клапиш 
Актори: Ромен Дюріс , Одрі Тоту , Сесіль Де Франс , Келлі Райллі , Сандрін Холт , Флорі Бонавентура , Йохен Хаегеле , Бенуа Жако , Пабло Мюнье - Жакоб , Марго Мансар 

Сюжет:
Сюжет французької мелодрами «Китайська головоломка» і справді схожий на головоломку. Головний герой картини – Ксавьє Руссо (Ромен Дюріс) довго не міг визначитися з головним вибором життя. Врешті одружився з англійкою Венді (Келлі Райллі). А коли життя, на його думку, налагодилося у всіх відношеннях, дружина вирішила піти від нього, забравши обох дітей. І не просто піти, а переїхати на край світу – до Нью-Йорка. Горював Ксавьє недовго, вирішив їхати слідом за нею та дітьми. Тепер у Венді нове кохання, а головному герою доведеться знову шукати своє місце у житті.
Тривалість: 01:57:16 

Бувають фільми, які зацікавлюють тебе своїм описом. Ти його викачуєш на свій диск і... і він там лежить місяцями, так як натхнення саме на цей фільм в тебе немає. Так в мене трапилося з цим фільмом. 

Французьке кіно для мене було завжди неординарним та неоднозначним і я рідко коли відмовляюся від його перегляду. Ось дійшли руки і до цього фільму. І так - я дивлюся мелодрами і драми ). Не лише ж фантастику з детективами та бойовиками мені дивитися. 

Сюжет в чомусь банальний - чоловіку під 40, в нього начебто все є: дружина, діти, робота, але ... але в один прекрасний момент дружина вирішує його покинути і переїхати до Америки. Якщо не щастить, то не щастить у всьому. А якщо врахувати, що він людина творча та ще й пише книгу, то все це відображається на його романі. Не менший вплив, за сюжетом, на розлучення пари впливає те, що Ксавьє став донором сперми для своєї подруги-лесбіянки ). 

Комедійна частина починається тоді, коли він перебирається до США та намагається там влаштуватися на роботу та й взагалі жити там, поряд зі своїми дітьми. Ці приколи з роботою без ліцензії, спробами легалізуватися через фіктивний шлюб доньки людини, яку він врятував викликає певну усмішку. А лінія з його колишньою подружкою - Мартіною... І зі усим цим потрібно розібратися, знайти вихід, знайти себе.

Пошук себе і така собі криза 40 років також є лінією фільму. І чомусь саме ця частина мене найбільше зачепила. Нуу.. копатися в собі я тут не буду, але було подивитися на що. А ще в цю лінію чудово вплітаються німецькі філософи, які йому являються, що б його вислухати та дати якусь філософську пораду одним реченням. Це варте перегляду.

Повертаючись до сюжету, то хеппі-енд тут відчуваєш майже від самого початку фільму. Але мене це нітрішки не напружувало. Можливо тому, що хотілося чогось не дуже напряжного і приємного? Зараз вже важко сказати про ті відчуття, які були в мене після перегляду фільму, але вони були доволі позитивні. Правда дивитися при дітях не радив би. Трішки сексу, трішки лесбійок... загалом це не псує картини, але дітям краще не дивитися.

З приводу назви, яка мене заінтригувала на перегляд. Так називається роман, який пише головний герой. В той же час в цю головоломку сплітається все його життя, яке показано в фільмі і яке, врешті, стає сюжетом його книги від "а до я".

Ще для мене стало відкриттям те, що це треквел. І що ще існує дві картини про більш молодого Ксавьє. І його в обох фільмах грає той же Ромен Дюріс.. Правда погугливши української їх не знайшов. Було б приємно переглянути і ці картини. Якщо когось це зацікавить також, то фільми називаються "L'Auberge espagnole" ("Іспанка") та "Les poupées russes" ("Красуні"). В одному йому 25 років, а в іншому 30. 

Ну що ж. Приємного Вам перегляду. Традиційно повідомляю, що ліцензійно для перегляду фільм ніде не доступний в Україні, а от чесну піратську копію можна взяти на Толоці Гуртом. На жаль попередніх стрічок українською я не знайшов. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )