Перейти до основного вмісту

[cinema] Дракула. Невідома історія / Dracula Untold (2014)

Жанр: екшн, драма, фентезі, жахи, воєнний 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Universal Pictures, Legendary Pictures, Michael De Luca Productions; мейджор – Universal Pictures 
Режисер: Ґарі Шор / Gary Shore 
Актори: Люк Еванс / Luke Evans, Сара Ґейдон / Sarah Gadon, Домінік Купер / Dominic Cooper, Арт Паркінсон / Art Parkinson, Чарльз Денс / Charles Dance, Діармейд Мурта / Diarmaid Murtagh, Пол Кей / Paul Kaye та інші 

Сюжет:
Невідома історія кривавого правителя Румунії – князя Влада Дракули. Темні і жорстокі часи. Молодий і харизматичний князь змушений продати душу дияволові, щоб захистити свою землю і своє кохання. Так на світ з'являється наймогутніший вампір, який і досі викликає страх і тремтіння...
Тривалість: 01:32:09 

Коли фільм йшов в кінотеатрі я його проігнорував свідомо. "Що там могли ще назнімати про нього" - така думка мене заспокоїла і я забув про цей фільм на якийсь час. Пізніше, коли він з’явився на торентах він почав нагадувати про себе в оновленнях RSS і я його таки викачав. Хоча після цього і переглянув не зразу, але все ж таки проглянув.

Думка про те, що там нічого нового виявилася повністю хибною. Образ Влада тут показано з доволі цікавого боку - оберігача свого краю. Попутно розкриваючи те, як формувався характер князя з самого дитинства: виховання в турків, періодичні побиття, але і навчання бою, ґартування характеру. Адже не дарма його дитинство проходило в компанії спадкоємця трону султана. Повернувшись до Трансільванії він починає зміцнювати свій край, але в той же час залишається васалом султана. Васалом, який повинен платити данину та виконувати інші забаганки володаря. 

У фільмі є одна цікава річ, яка не залишає байдужим. Це боротьба добра та зла. І іноді важко зрозуміти те, де завершується добро і починається зло. Чи можна назвати добром те, що для захисту свого краю доводиться звертатися до темних сил і продавати за це душу? А чи можна назвати цю жертву злом? От і я не знаю досі. Адже коли приходить незліченна армія ворогів то дуже важко стриматися від спокуси покінчити з нею раз і назавжди. От і Влад не стримується, адже ціною відкупу від султана є не просто золото, а тисяча дітей його землі. А для такого малого князівства це не так і мало. Тому і звертається князь до старого зла, яке мешкає в печерах Карпат. 

Зло... воно тут показано доволі цікаво. Старий вампір, який запечатаний в печерах давнім зобов'язанням і не може їх покинути без того, що б поділитися з кимось своєю силою. В той же час навіть наділивши бажаючого силою, він залишає тому шанс залишитися людиною, а самому подовжити своє перебування в печерах до наступного відвідувача, який прагнутиме сили.

Чесно кажучи весь фільм, до моменту загибелі дружини Влада Дракули, я думав, що він таки впорається із спрагою і залишиться людино. Це був би дуже несподіваний фінал, але несподіванки не виявилося. Він таки став вампіром, але навіть тут важко прокласти лінію між тим чи став він злом, чи все таки в ньому залишилося добро. Адже для знищення турецької армії він створює армію вампірів, яку знищує сам же після перемоги. Важко зрозуміти цей крок як і героя, так і авторів фільму. Але фінал є таким ,який він є. Ну і натяк на продовження вони зробили дарма ). 

Про гру акторів тут говорити мабуть не варто. Вона є, але дуже трішки. Все таки фільм побудовано більше на спецефектах, а не на грі. А сюжет таки мені сподобався. Все таки коли є вибір пожертвувати одним, заради життя інших - це набагато краще ніж життям багатьох заради одного. Тому для перегляду рекомендую. Але як екшн )

Вже традиційно ліцензійного диску цього фільму з українською доріжкою немає, онлайн також він відсутній. Тому для бажаючих його проглянути раджу Толоку. Українське озвучування доволі якісне, та й на трекері доріжка доволі добра і це незважаючи на line-звук. 

PS До речі про Толоку  - хлопці запускають озвучування серіалів українською, але просять про фінансову підтримку. Всі деталі, включно з реквізитами для допомоги, можна знайти тут

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )