Перейти до основного вмісту

[cinema] Супер шістка / Big Hero 6 (2014)

Жанр: анімація, екшн, пригодницький 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures 
Режисер: Дон Гол, Кріс Вільямс 
Актори: Дженезіс Родріґез, Джеймі Чунґ, Алан Тьюдік, Деймон Ваянс-мол., ТіДжей Мілер, Джеймс Кромвел, Мая Рудольф, Раян Поттер, Деніел Гені, Скот Едсіт 

Сюжет:
Юний Гіро Гамада - природжений винахідник і геній конструювання роботів. Разом зі старшим братом Тадаші вони втілюють в життя найсучасніші ідеї в Технічному університеті міста майбутнього Сан-Франсокіо. Після серії загадкових подій друзі опиняються в центрі підступної змови. Зневірившись, Гіро вирішує використовувати веселого і добродушного експериментального робота Беймакса, перепрограмувавши його в невразливу бойову машину.
Тривалість: 01:41:53 

Коли починали дивитися мультфільм було якесь відчуття, що ми дивимося не продукт Диснея, а якусь японську анімешку. В першу чергу це було пов'язано з тими образами героїв фільму, які створили на студії Диснея - великі очі та зачіски, які більш традиційні саме для аніме. Але, як виявилося розгадка була простою. Адже тут за основу було взято комікс "Марвел" в якому дії відбувалися в Токіо. Правда після певного перепрацювання Токіо замінили на Сан-Франциско і на додачу той перейменували в Сан-Франсокіо. Місто, яке захопили японці. Певний дисонанс викликає це, але в той же час це додає певного шарму атмосфері.

Головні герої продумані та промальовані доволі добре, але є той, хто чіпляє заледве не з самого початку появи на екрані. І це не Гіро, який по суті і повинен бути головним героєм, а робот Беймакс. Його незграбність викликає певну посмішку, але його намагання бути хорошим та потрібним, вилікувати психологічну травму Гіро, яка виникла після смерті його брата Тадаші заслуговує того часу, що ми витрачаємо на перегляд мультфільму.

Є маленька проблема в мультфільмі - це продуманість головних героїв. Навіть до того самого Гіро є певні питання в моделі поведінки чи сюжетній лінії. Що вже говорити про інших, але наявність Беймакса чудово згладжує сюжетні лінії. Іноді виникає відчуття, що головний герой тут саме робот, а не хлопчина. Хоча і той і інший, можна сказати і так, знаходяться в пошуках себе. 

Взагалі мультфільми Диснея мені дуже подобалися... доки не з'явилася студія Піксар, потім звичайно Піксар став частиною Диснея і можна було говорити, що мені подобаються мультфільми Диснея, але ... якесь певне невдоволення не полишало мене до виходу "Крижаного серця". Саме цей мультфільм нагадав мені про те, що таке Дисней насправді (хоча тут є ще "Феї", але вони зовсім окрема розмова). І що таке ті добрі мультфільми, які робила студія до завершення 90-х років. 

Тут є все - і пошуки себе, і боротьба зі злом. Немає лише того, що раніше було основою всіх фільмів студії - кришталево чистого добра. Тут добро і зло настільки переплітаються між собою, що іноді доволі важко їх розрізнити. Та й певні пошуки себе також тут присутні. Але це могло бути банальним, якби все це відбувалося не лише з людиною, а й з роботом. І на все це дивитися доволі цікаво і приємно. А після завершення перегляду донька мені заявила - вмикай його мені ще раз, а я пошкодував, що ми не пішли на нього до кінотеатру. І коли все завершилося добре і навіть краще, ніж я думав коли дивився завершення мене турбувала одна думка - чи не зроблять з цим мультфільмом те, що зробили з "Феями", коли після перегляду наступних серій виникає відчуття того, що тебе десь обманули.

В ліцензійному перегляді українською він зараз здається є лише в iTunes, тому радити перегляд не буду, адже власників Apple-девайсів в нас немає, а от на Толоці Гуртом може взяти кожен бажаючий. 

Десь так

PS Якщо задумаєте дивитися росіянською, то майте на увазі, що таланти від кінопрокату обізвали мультфільм "Городом гєроєв". Тьфу, коротше кажучи. правда Megogo.net якогось дива перейняв в них цю назву, та ще й українською написав в себе на сайті. Доволі дивна позиція, якщо врахувати, що в нас він виходив під своює назвою. Тому найкраще порада - гугліть мовою оригіналу. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )