Перейти до основного вмісту

[cinema] Вчитель на заміну / Fack ju Göhte (2013)

Жанр: комедія 
Країна: Німеччина 
Кінокомпанія: Rat Pack Filmproduktion, Constantin Film Produktion 
Режисер: Бора Даґтекін 
Актори: Елайс М’Барек, Керолайн Герфурт, Катя Ріман, Жана Паласке, Альвара Гефельс та інші. 

Сюжет:
Грабіжник банків Зекі Мюллер після тринадцяти місяців за ґратами виходить з в'язниці. Він вирушає на пошуки награбованої здобичі, що була захована на будівництві. Подружка думала, що там лише прокладуть труби. Та на їхній подив, вони бачать на потрібному місці новенький шкільний спортзал!


Тривалість: 01:57:08 


Скільки вже фільмів було знято на цю тематику: і комедії, і бойовики. Зустрічаючи цей фільм на сторінках трекера постійно виникала думка - що ж там іще можна було зняти нового? Але в один вечір я плюнув на всі думки про те, що це заїжджена тема і викачав фільм для перегляду.


На відміну від стандартних фільмів на цю тему цей знімався не в Голлівуді, а Німеччині і можливо саме це додало фільму того шарму, який вже втратили американські фільми цієї тематики. Хоча порівнювати з американськими фільмами мабуть недоречно. Як на диво він мені чимось нагадав московитського "фізрука", але набагато якіснішого.

Гумор у фільмі присутній і, на мою думку, являється доволі якісним. Тут немає тих "американських" жартів про секс, немає оголених тіл. Насправді гумор тут доволі м'який та добрий. 

Традиційно для таких фільмів тут висвітлюється проблема "важких" підлітків, яких в цій школі цілий клас. І саме цей клас в результаті певних помилок доводиться вести Зекі. Який, по суті, не отримав і середньої освіти. І хоча все тут починається з банального жорсткого з'ясовування хто буде головним в цьому класі, в результаті його змушують змінити відношення до цих дітей. Мабуть це також вже стало традиційним для таких фільмів. Звичайно кожен з них має свій підхід і причини для змін. Так і тут - зміни відбувається, власне, через відносини головного героя з іншою училкою, яка змушує його зайнятися дітьми серйозно, адже в них на носі тести від яких залежатиме доля всієї школи. А сам спосіб змусити дітей змінюватися вже варти того, щоб переглянути його

Звичайно можна віднестися до такого фільму доволі легковажно - ну є він то і є. Когось він може зачепити, а хто скаже що тут нічого особливого. Але витративши дві години на цей фільм я не можу сказати, що я витратив їх дарма. Адже тут добрі і гра акторів, і сюжет, і музика. 

Важко стримуватися від спойлерів коли пишеш думку про фільм і в той же час не хочеш обмежитися парою речень. Цей фільм став для мене черговим підтвердженням того, що в Московії не хочуть чи не можуть знімати щось своє. Серіял "Фізрук" повністю нагадує цей фільм за винятком деяких певних моментів. Тут навіть стриптизерки допомагають головному герою як у "Фізруку".. чи легше сказати навпаки? Соромно повинно бути за такий плагіат.

В цілому я рекомендую цей фільм для перегляду. Єдине зауваження, що до фільму на Толоці є певні зауваження щодо змонтованого звуку. В деяких місцях оригінальна доріжка перекриває озвучування. Так і хочеться посоромити наших піратів за халтуру. Ну і традиційно хотілося б вилаяти наших прокатників, які якогось біса придумали дуже "оригінальну" назву фільму. "Іди до біса, Гете" звучало б набагато краще, але що візьмеш з тих же московитів які показували цей фільм в Україні.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )