Перейти до основного вмісту

[cinema] Феї і легенда загадкового звіра / Tinker Bell: Legend of the NeverBeast (2014)

Жанр: мультфільм, пригоди, родинний 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: DisneyToon Studios, Prana Studios 
Режисер: Стів Лотер 
Ролі озвучують: Джиніфер Ґудвін, Мія Вайтмен, Люсі Ліу, Памела Едлон, Джесі МакКартні, Анджеліка Г’юстон та інші. 

Сюжет:
Улюблениці всього світу чарівні і кмітливі Феї знову з нами. Фея тварин Фауна потоваришувала зі злим таємничим Звіром, який наводить жах на всю Небувалію. Однак тепер вона мусить довести всім, що це добра істота і не шкодить іншим.



Тривалість: 01:16:14 

Нарешті подивилися. Хоча доня і намагалася переконати піти на цей мультфільм до кінотеатру, але пам'ятаючи про те, яке відчуття викликали "Феї: Таємниця піратського острова" я зміг переконати, що йти туди не варто. Як виявилося - дарма.

Перший мультфільм з цієї серії викликав повне захоплення. Інші 3 вже були місцями гіршими, хоча і мали певний шарм, а от "піратський острів", на мою думку став повним провалом. Хоча саме тут автори відішли від історії Дінь-Дінь і почали приділяти увагу іншим феям. Історія про загадкового звіра стала таким самим продовженням цієї тенденції - тут мова йде про фею Фауну.

Фея Фауна в цьому мультфільмі відрізняється від тієї звичної Фауни, яку показували в попередніх мультфільмах. Вона так само любить звірів, але особливу увагу вона приділяє тепер хижакам. Через що в неї трапляються різні неприємності. Але якби ж то в неї однієї, а так то все це відчувається всій долині фей. І все це були дрібниці в порівнянні з тим, що прилетіла зелена комета, яка несе з собою неприємності для Долини та її мешканців. І саме в цей час прокидається загадковий звір і саме його зустрічає Фауна.

В цьому мультфільмі Дисней повернувся до того, з чого починав історію Фей - він намагається знову навчати дітей добру. Звичайно все це можна сприймати не дуже однозначно, адже поняття добра в кожного своє, але окрім добра є ще багато таких прихованих меседжів. Наприклад тонкий натяк на те, що не потрібно трактувати те, що було написано колись давно, так як хочеш ти, якщо не знаєш що там написано. Адже те, що феї сприйняли появу Звіра як Зло мало не знищило всю Долину. А в літопису лише говорилося про те, що з появою комети загрожує зло їм і що буде звір. 

Не обійшлося і без фейлів в мультфільмі. Тут з’явилися новий вид фей - охоронці чи воїни. Їх я не пригадую в попередніх мультфільмах, але то таке.. дрібниці. Головне все таки те, що творці мультфільму відчули що вони роблять щось неправильно і почали виправлятися. І сподіваюся, що далі все таки ця тенденція збережеться і знову будуть виходити хороші мультфільми в цій серії. А те, що їх ще будуть клепати то я переконаний на 100%.

Ну і традиційно підказую, що викачати можете на Толоці Гуртом, а також можете допомогти їм фінансово для озвучення серіялів, або озвучення фільмів українською показу українською яких в Україні не відбувалося. 

Десь так

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )