Перейти до основного вмісту

[books] Таргани - Ю Несбьо

Опис:
Норвежець Ю Несбьо (нар. 1960 р.) у себе на батьківщині спочатку став відомим як економічний оглядач (він закінчив Норвезьку школу економіки), потім як рок-музикант і композитор популярної групи «Оі Оегге», а наприкінці 90-х ще і як письменник, автор серії романів про поліцейського Харрі Холе. Перший з романів серії — «Нетопир» (1997) — був визнаний кращим детективом Скандинавії, удостоївся у критиків звання «миттєвого .бестселера» й приніс автору престижну премію «Срібний ключ». У видавництві «Фоліо» вийшли друком романи Ю Несбьо «Нетопир», «Червоногрудка», «Безтурботний», «Привид», «Мисливці за головами».

У борделі Бангкока вбито норвезького посла. Харрі Холе вирушає до Таїланду, щоб суто конфіденційно розслідувати це вбивство. Опинившись у злачних місцях Бангкока, в опіумних кублах та стрип-барах, він поступово розуміє, що не все так просто, як здавалося попервах. Таргани шурхотять за плінтусами... Хто ж вони? Проте Холе, незважаючи на всі перешкоди, докопається до істини і розкриє цю заплутану справу.

Ну що ж... прочитано другий роман з циклу про Харрі Холе.. знову російською. І це незважаючи на те, що ця книга є в продажу в електронному вигляді українською я вирішив почитати її російською. Ні, не через те, що російською можна взяти безкоштовно, а через те, що "Фоліо" перекладало його з російської мови. А пам'ятаючи, що переклад російською першої книги викликав в мене купу запитань, то ризикувати грошима якось не хотілося. Та й сенсу не бачу читати переклад перекладу... 

Після подій в Австралії минув рік. Харрі ще не відійшов від всіх тих подій і хоч покинув пити бурбон, але знаходиться в стані запою пивом... А ще й проблеми із сестрою, яку зґвалтував і скалічив невідомий якого поліція не може знайти. І на фоні цього його керівництво відправляє його до Таїланду розслідувати вбивство посла.

Якщо порівнювати з першою книгою, то переклад тут вже краще, але все одно не припав мені до смаку, а от сюжет... Сюжет більш американизований, а головний злочинець вбачається вже до середини книги. Правда не на 100% і постійно автор викликає сумніви в тому, чи не помилився ти визначаючи злочинця. 

Назва.. Назва інтригуюча, але не більше того. До сюжету книги вона не має майже ніякого відношення, окрім того, що ці таргани тут більші за своїх норвезьких родичів і заважають детективу відпочивати. Тому шукати якогось підтексту тут не варто.. хіба що пошукати своїх тарганів в своїй голові, але все таки книга не про це.

Загалом книга вийшла доволі непогана. Правда на один раз для того, щоб відпочити, але при достатньому часі читається легко. Можна навіть сказати, що вона "ковтається", хоча в мене вона таки зайняла трішки часу... через його брак власне. 

Радити чи не радити? Не знаю. Але вже кільком людям порадив детективи Несбьо. Чи буду читати далі?  - буду. Правда, мабуть, зроблю більшу перерву перед тим, як взятися за третю книгу. Все таки зараз маю бажання читати виключно українською. Навіть з цією книгою вийшов такий певний конфуз, що почав читати її не з першого разу - відкривав і відкладав кілька днів. Доки не зрозумів, що хочу читати українською, а книга російською. Тільки після усвідомлення цього зміг її читати далі. Тому маленька пауза.

Купувати чи не купувати? Зважаючи на те, що українською вона є в продажу за 28грн на Букленді, а ви маєте бажання читати куплене - купуйте. Піратської української версії в текстових форматах не зустрічав, а читати djvu мені якось не до смаку. Хоча може спробую пошукати третю книгу українською і зміню свою думку відносно перекладу від "Folio", але сумніви відносно цього маю.

Ну десь так.. І да, сподіваюся, що в подальших книгах автор не буде вбивати всіх дівчат, які подобаються Холі, а то так він наздожене Мартінса за жорстокістю. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )