Перейти до основного вмісту

[cinema] Смак життя / No Reservations (2007)

Жанр: комедія, драма, романтичний 
Країна: США, Австралія 
Кіностудія / кінокомпанія: Castle Rock Entertainment, Storefront Pictures, Village Roadshow Pictures, Warner Bros. Pictures Co. 
Режисер: Скот Гікс (Scott Hicks) 
Композитор: Філіп Ґласс (Philip Glass) 
Прем'єра в Україні: 30.08.2007 
Актори: Кетрін Зета-Джонс (Catherine Zeta-Jones)Аарон Екгарт (Aaron Eckhart), Ебіґейл Бреслін (Abigail Breslin), Патріція Кларксон (Patricia Clarkson), Дженні Вейд (Jenny Wade), Боб Белабан (Bob Balaban), Браян Ф. О’Бірн (Brían F. O'Byrne), Лілі Рейб (Lily Rabe), Ерік Сільвер (Eric Silver) та інші. 

Сюжет:
Кейт Армстронґ - професійний кухар. Кулінарія її натхнення, сенс її життя. Робота поглинає її настільки, що вона нічого іншого навколо не помічає. Після раптової трагедії, яка відбулася з сім'єю її сестри, вона вимушена дбати про племінницю. Юне чарівне створіння кардинально змінює її долю. У життя Кейт повертається любов, ніжність, щастя.
Тривалість: 01:44:19 
Кожен має створити свій рецепт сам

Про цей фільм я дізнався кілька днів тому на Фейсбуці, на сторінці однієї чарівної панянки, яка вибирала фільм, який би подивитися ввечері. Людина, яка порадила цей фільм зробила чудову справу - на нього звернув свою увагу і я, адже цей фільм відноситься до тієї тематики, що я полюбляю - це куховарство. Звичайно тут не зустрінеш рецептів якихось, як і в більшості таких фільмів, але атмосферу кухні ресторану вони передають добре. 

Перші кадри фільму і ми бачимо кухаря, який педантично відноситься до своєї роботи і розповідає про неї в кабінеті .... психіатра... А же за кілька хвилин ми бачимо її на кухні в ресторані. 

У Кетрін дуже хороша гра. Вже з перших кадрів починаєш їй співчувати. Незважаючи на те, що тобі показують людину, яка настільки поєднана зі своєю роботою, що не хоче нічого помічати навколо. А ще вона не любить зауваження щодо свої страв. У фільмі будуть дві чудові сцени, коли вона доводить відвідувачам закладу, що ті "помиляються" роблячи їй зауваження відносно того, як приготовлено страви нею. І саме через таке відношення до роботи власниця ресторану змушує її відвідувати психіатра. 

Можливо все б тривало і далі, але про що б ми тоді дивилися фільм? Можливо саме тому тут з’являється маленька чарівна дівчинка, її племінниця. Мати якої гине в автокатастрофі по дорозі до Кейт і їй доводиться взяти дівчинку до себе, адже колись вона пообіцяла Крістін, що буде опікуватися її донькою. 

Ну і на додачу до дівчинки в її житті господарка ресторану наймає на роботу ще одного кухаря, який веде себе так, що їй хочеться їй його прибити, аж доки вона не бере свою племінницю до себе на роботу...

Ці майже дві години промайнули як одна мить. Чудовий сюжет і чудова гра акторів з неперевершеною музикою, яка все це доповнювала допомогли чудово провести час. Сюжет, звичайно заїжджений, але реалізований дуже добре. Багато питань які піднімаються в фільмі є актуальними завжди. Адже варто звертати увагу на те, що відбуваються навколо, а не жити лише однією роботою. Фінал тут передбачуваний, але красивий не дивлячись ні на що.

Начебто все, що можна сказати про фільм не розкриваючи сюжету. Можу додати, хіба що, що дивитися його можна і місцями варто. Особливо коли хочеш відпочити і подивитися на гру акторів, а не на просто купу спецефектів. Так що раджу для перегляду. Ну а взяти для перегляду його можна на Толоці... А я продовжу вечірній перегляд "Хмарним атласом", який хоч і бачив вже, але заради божественної музики, гри акторів та, власне, реалізації ідеї переглянути ще раз не гріх. Вдалого вечора і Вам.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )