Перейти до основного вмісту

[cinema] Далеко по сусідству / Quartier lointain (2010)

Жанр: драма, фентезі 
Країна: Бельгія, Франція, Німеччина



Кіностудія / кінокомпанія: Entre Chien et Loup 
Режисер: Сам Гарбарскі 
Актори: Паскал Греггорі, Джонатан Заккаі, Александра Марія Лара, Лео Легранд, Лора Мартін

Сюжет:
До п'ятдесяти років у Томаса за спиною престижна робота, рахунок в банку, дружина і діти. А попереду - сіре та нецікаве життя. Одного разу Томас помилково сідає не на той поїзд і опиняється в місті свого дитинства. Саме тут сорок років тому трапилася страшна трагедія, від якої мати так і не змогла оговтатися. Чудесне перетворення дає Томасу можливість повернутися в минуле. Опинившись у власному тілі у чотирнадцятирічному віці, але з досвідом п'ятдесятирічного життя, він знову зустрічає першу шкільну любов, старих друзів, улюблену сестру і вірного пса. Зустрічає і батька, який поки ще не пішов з сім'ї. Можливо, весь сенс дивної подорожі в тому і полягає, щоб запобігти трагедії?..

Тривалість: 01:38:00 

Цей фільм мені потрапляв в розсилку кілька разів, але відкривши опис я постійно відкладав його перегляд, аж доки не трапилася маленька випадковість - перемикаючи канали, я натрапив на Воля Cine+ де якраз починався цей фільм. Традиційна цікавість про те, якою ж мовою він буде транслюватися змусила мене відкласти пульт і трішки його проглянути. Трішки закінчилося коли пішли фінальні титри....

Фільм, за ідеєю, є традиційним представником свого жанру, але в європейському виконанні. Є звичайна людина поважного віку. Він вже реалізувався - хороша робота, рахунок в банку, дружина та двоє дітей. В один прекрасний момент він сідає в потяг, щоб поїхати додому, в Париж, але .... Ось тут починається найцікавіше. 

Я проглянув цей фільм кілька тижнів тому, коли я зібрався сідати про нього написати пару слів я зрозумів, що я забув назву. На Толоці відшукати його не зміг тому пішов в гугол, де на одному реченні про сюжет мені видало купу посилань на нього. Там же я натрапив на думку, що цей фільм є таким собі "Ефектом метелика". Якщо ви колись прочитаєте про цей фільм, чи почуєте такий опис від знайомих - ці людини не дивилися фільм. Або не змогли його зрозуміти, адже він зовсім про інше.

В кожного з нас рано чи пізно виникають думки повернутися в минуле, але з багажем теперішніх знань. Томасу це вдається. Він з 50 років повертається в 14... і пам'ятає все те, що відбулося з ним протягом цих років. Він знає що правильно чи неправильно. Знає, що може статися з його однокласниками. Пам'ятає, що сталося з його батьком. Саме це стає нав'язливою ідеєю про причини того, чому він опинився саме тут і саме зараз. Фільм будується якраз навколо цього прагнення - зберегти ту свою родину, яку він втратив багато років тому. Але чи можна змінити минуле? Чи можна лише трішки відстрочити події? Саме тут всі його намагання розбиваються вщент. 

Чудова гра акторів, чудова робота операторів та режисера - що ще потрібно для того, щоб насолодитися переглядом? Звичайно є кілька моментів, які залишили не дуже розкритими - біографію самого Томаса. Адже коли його перше кохання намагалася його звабити він відмовився на підставі того, що він любить свою дружину і своїх дітей. Які знаходяться від нього за багато багато років. Але навіть це не псує відчуття від фільму, особливо коли всі сцени доповнює чудова музика. А вона тут і справді чудова. Цим фільмом можна насолоджуватися і... потрібно це робити. Але цей фільм не для всіх. Здається я зараз скажу те, що говорю про більшість фільмів, які мені подобаються, але не можу утриматися від банальності - тут є гра акторів, яким не потрібні спецфекти, щоб реалізувати ідею фільму. І це чудово. 

Я рекомендую цей фільм для перегляду. Незважаючи на те, що я не відніс би його масових фільмів, а скорше до арт-хаусу. Хоча на Толоці Гуртом він знаходиться серед звичайних фільмів. 

Якщо повернутися до фільму, там є ще один момент, який вартий перегляду фільму - коли Томас прибуває до Парижу та йде по перону на якусь мить він зустрічає старого дідуся в якому, як йому здається, він бачить свого батька. Але він проходить далі і не бачить, як той старий якусь мить пильно проводжає його поглядом і намагається щось зрозуміти.. чи згадати. А Томас йде далі, до будинку де чекають його діти та дружина.

Ось так от.

Сьогодні навіть Yotube вирішив порадувати мене і запропонував чудову підбірку музики, яка супроводжувала написання цього тексту. Також французьку в основному )

PS Трішки інформації для тих, хто як і я полюбляє дивитися фільми українською: Портал Гуртом розпочинає збір коштів на озвучення чергової порції фільмів українською. Всі деталі за цим посиланням. Це вже 12 тур озвучення тих фільмів, які прокатники вирішили показувати в кінотеатрах не українською мовою. На жаль. І саме тут взялися виправляти таку несправедливість. Так що, якщо є можливість - допоможіть фінансово. Не можете фінансово - розповсюдьте інформацію скрізь де можна. Адже то не так вже і складно

PPS Як виявилося, то Волі варто буде присвятити окремий пост, адже це не останній фільм, який я переглянув на ТеБе, але не був певен чи викачувати його з торентів. Але то буде трішки пізніше

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )