Перейти до основного вмісту

[books] Несподівана Вакансія - Джоан Ролінґ (2013)


Автор: Ролінґ Дж. К. 
Місце видання: Київ 
Видавництво: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» 
Кількість сторінок: 544  

Сюжет:
У Пеґфорді на сорок п’ятому році життя раптово помирає член місцевої ради Баррі Фербразер. Ця подія шокувала містян. У провінційному англійському затишному містечку з бруко! ваним майданом і стародавнім монастирем, здавалося б, панує ідилія, але всередині містечка, за цим привабливим фасадом, точиться справжня війна. Заможні воюють з убогими, підлітки — з батьками, жінки — зі своїми чоловіками, вчителі — з учнями... Несподівана вакансія у пеґфордській раді невдовзі має всі шанси спровокувати містечко на чи не найбільшу в його історії війну. Хто стане переможцем на виборах, де панують пристрасті, дворушність і несподівані викриття? Це великий роман про маленьке містечко і перша книжка Джоан Ролінґ для дорослих. Захопливий твір, створений незрів- нянним оповідачем.


Нарешті прочитав цю книгу. Бажання прочитати її в мене виникло тоді, коли вона вийшла, але так як я останнім часом читаю в електронному вигляді, а видавець не поспішав надати можливість купити книгу в електронному вигляді (а на додачу читати російську піратську версію, яка з’явилася зразу з виходом в Росії книги в мене не було.. Та й PDF формат українською мене також не радував) прочитання її постійно відкладав. Аж доки на Букленді вона не з’явилася в продажу. І ось відкриваю я її... дивлюся на pdf-формат.. дивлюся на Adobe DRM... психую.. і йду качаю піратку в fb2, яка вже з півроку як була в мережі... Ось так от і видавець і магазин не заробили свої гроші. Взагалі сумно якось виходить з книгами українською в електронному вигляді - навіть коли хочеш купити, то видавці противляться цьому... і доводиться качати піратські варіанти московською мовою.. ехь.

Якщо повернутися до книги, то вона виявилася для мене однією з найважчих книг, які були прочитані протягом останнього року. Пам'ятаючи цикл про Гаррі Поттера і читаючи про те, що це зовсім інша книга я все одно не зміг оцінити всього того, що приготувала Джоан мені, як читачеві. Я був здивований і шокований. В неї вийшов доволі живий і справжній світ зі своїми вадами та недоліками. З людьми, які в ньому живуть. Людьми які можуть бути тобі неприємними в якийсь момент, а за хвилину ти вже можеш їм в чомусь співчувати, або розуміти їхні вчинки. Та й ситуації, які трапляються в книзі, можна зустріти в житті кожного  з нас. 

Чомусь здалося, що попри те, що книгу написано про боротьбу за владу та відносини дорослих, очільне місце в книзі займає конфлікт поколінь. Адже головними героями є як і дорослі, так і їхні діти. І якщо те, чим закінчиться боротьба за вільну вакансію в місцевій раді не викликає сумнівів, то саме історія родин і боротьба в них тримає в напруженості до самого завершення книги.  (маленький спойлер - останні 80 книг (в налаштуваннях моєї читалки) я прочитав на одному диханні. І саме заради цих сторінок було варто читати всю книгу майже місяць). І хоча завершення назвати щасливим неможливо - воно принесло багатьом героям спокій. 

Наче без спойлерів... Сам не люблю читати відгук з розкриттям сюжету і намагаюся утримуватися від такого в своєму відгуків. Але як важко написати не сумбурний текст без спойлерів.. Ех..

Загалом книгу - раджу для читання. Авторка відкрилася для мене зовсім з іншого боку, тому вже планую почитати і інші книги, які вона написала не про Гаррі. Якщо вас не турбує проблема з DRM то на Букленді книгу можна купити за символічні 25 грн. І якби не обмежена кількість форматів... (на сьогодні вони додали ще EPUB, але також захищений).. я б із задоволенням купив би її, а так довелося качати fb2 з мережі. Так і хочеться сказати - ВИДАВЦІ, ви САМІ стимулюєте піратство книг своїм відношенням до покупців..

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )