Перейти до основного вмісту

[books] Князь (Бог) Світла - Роджер Желязни


Сюжет:
Дія роману «Бог Світла» відбувається в далекому майбутньому, після загибелі людської цивілізації. Купка перших поселенців на планеті-колонії захопила контроль над досягненнями науки й техніки. Ці люди знайшли шлях до безсмертя, забезпечили собі необмежену владу на планеті й запанували над іншими людьми як боги індуського пантеону - Калі, богиня згуби і смерті; Крішна, бог пристрасті й хтивості, та ін. Однак бунтівний небожитель, Бог Світла (Будда) - повстав проти тоталітарного небесного ладу. Про все це читач дізнається, занурившись у магічний світ індуської культури й міфології, що розкривається засобами наукової фантастики і, переплітаючись з нею, надає сучасного філософського звучання творові та неповторного колориту його художній фактурі. 



Один з тих небагатьох випадків, коли викладаю обкладинку російського видавництва, але це нагадало про дитинство, в якому познайомився з творами цього метра. Ні, це була не перша книга, яку я прочитав. А про таке написання прізвища я дізнався вже з книг видавництва "Сєвєро-Запад", а точніше то була книга "Дев'ять принців Абмера". Як давно то було. І досі згадую, як я якийсь час думав, що Желязни та Зілазні то різні автори.

Якщо повернутися до цієї книги, то важко сказати коли саме я прочитав її вперше. І те, що я зараз її прочитав знову мені навіть не нагадає те, який раз за ліком я її перечитую. Ні, я не можу сказати, що вона так сильно мене захоплює, що я постійно її перечитую, адже українською я прочитав її вперше. І в цьому є великий плюс, але і великий мінус. Українською вона не видавалася, але друкувалася в журналі "Всесвіт" (до речі чудовий був журнал, який я іноді читав в бібліотеці, так як додому його не давали )) і коли пірати відсканували твір звідти вони не привели його до людського вигляду і це трішки псувало відчуття від читання, хоча чудовий переклад все це і згладжував. А чому все таки вирішив її перечитати? А я й сам не знаю. Знаю точно, що мова тут була другим фактором, який змусив мене взятися за неї. Другим, але саме тим, який і переважив в виборі. А першим стало те, що я захотів почитати якісну фантастику, але не міг вибрати що саме взяти читати. Взагалі помітив, що в нас зараз переважають книги російських фантастів, а авторів із далекого зарубіжжя я майже і не знаю. Хоча це і не стосується фентезі, яке перекладається регулярно. Правда не на українську...

Чудова книга, яка складається з наукової фантастики та трішки фентезі, а на додачу вона розбавлена філософією та певною соціальністю. А ще я зрозумів, що для її читання все таки потрібно мати трішки знань про філософію та релігію. Зовсім трішечки, але саме ці знання допоможуть глибше осягнути те, що хотів сказати автор. А діалоги "богів" - тут можна знайти і філософські думки, і софістику, і навіть трішки знайти те, над чим хочеться подумати. Але не те, про що говорити хочеться.

Читаючи її я згадав, що саме мені нагадували трилогія Олді "Чорний баламут" - саме "князя світла" Желязни. І хоча то зовсім інша історія, але прочитати її також би радив ).

Ось такі от пироги маляти. Все таки пора повернутися до старої доброї фантастики, яка місцями не менш актуальна нашому сьогоденню. Адже там приділяли буде багато уваги не лише технічним питання, а й соціальним та філософським. Це не остання книга із мого минулого, яку я прочитав знову, але , мабуть, ця стане тією першою, завдяки якій я згадаю все те якісне, що читав в дитинстві. В дитинстві, де знайти якісну фантастику було дуже проблемну.

PS приймаю поради з приводу сучасної фантастики )))

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )