Перейти до основного вмісту

[cinema] Піднесення Юпітер / Jupiter Ascending (2015)

Жанр: екшн, пригодницький, фантастика 
Країна: США, Велика Британія 

 

Кінокомпанія: Dune Entertainment, Village Roadshow Pictures, Warner Bros. 
Режисер: Енді Вачовскі та Лана Вачовскі 
Актори: Ченнінґ Тейтум, Міла Куніс, Шон Бін, Едді Редмейн, Дуґлас Бут, Таппенс Мідлтон, Ніккі Амук-Берд, Крістіна Коул, Ніколас А. Ньюмен, Рамон Тікарам, Еріон Бакарі, Марія Дойл Кеннеді 

Сюжет:
Юпітер Джонс народилася під нічним небом, і всі знаки передбачали, що дівчинку чекають великі звершення. Юпітер виросла і кожен день бачить уві сні зірки, але прокидається в жорсткій реальності, де вона працює прибиральницею і миє туалети. Особисте життя Юпітер теж залишає бажати кращого, поки дівчина не зустрічає Кейна. Він - колишній військовий мисливець, прибуває на Землю, щоб відшукати Юпітер і розкрити дівчині її справжнє призначення. Завдяки своїм генетичним особливостям Юпітер стає претенденткою неймовірної спадщини, здатної змінити рівновагу у Всесвіті.

Тривалість: 02:07:34 

Чи може принцеса прибирати будинки та чистити унітази? А якщо ти принцеса з Космосу? Виявляється таки може.. у фантазіях Вачовскі.

Я цей фільм чекав кінотеатрі, але через сварку в компанії-дистриб’юторі він не вийшов на екрани України. Це мене засмутило аж до... перегляду фільму в мережі. Все таки після "Хмарного атласу" їм варто було відпочити, а то така дурня вийшла..

Сюжет фільму - його ахіллесова п'ята. Правда говорити сюжет про це - вже визнавати, що він тут є, а відносно цього в мене є купа питань. Все відбувається лінійно в цьому фільмі, настільки лінійно, що вже наперед знаєш, що може трапитися далі. Хороші борються з поганими. Погані намагаються перемогти і хороших і поганих. Такий собі компотик виходить. Принцеса потрібна всім; Земля то ферма, а люди то матеріал для виготовлення еліксиру безсмерту, а ще.. а ше ... А фіг його знає що там ще. Тут ще й важко зрозуміти місцями причини вчинків, історію королівської родини. Взагалі зрозуміти важко щось окрім одного: стріляй першим, інакше тебе застрелять, отруять, або просто вб'ють.

Найкраще в цьому фільмі то спецефекти. Єдине що радує око, але не настільки, щоб переглядати фільм ще один раз. Хоча ні, тут я помилився відносно того, що лише спецефекти. Те, як показано бюрократизм космічної канцелярії взагалі божественно. Не знаю, що саме вони використали прототипом його, але хабарі беруть навіть в космосі ))).

Костюми... От не знаю чи говорити про них в контексті спецефектів, чи винести таки в окремий абзац. Костюми Юпітер були дуже приємними на мій погляд. Як і спецефекти вони заслуговують поваги, як і ті хто їх створював. Особливо весільна сукня, та й інший одяг на ній виглядав гармонійно і привабливо.

Щось більше нічого не хочеться і говорити про фільм. Такий собі фільм для тих, кому нічого робити. Правда на ніч також не можу радити дивитися - я під нього не заснув, хоча і дивився пізньої ночі. Так що: спецефекти, костюми, мордочка Міли Куніс - це все що може сподобатися в цьому фільмі. Ну хіба що пара жартів типу насмішок над бюрократією, чи над сімейним укладом росіян-емігрантів. Сюжет - лайно повне і шукати його у фільмі то витрачати час даремно.

Десь так...

PS А Шона Біна тут таки не вбили :D

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )