Перейти до основного вмісту

[cinema] Остання іскра життя / La chispa de la vida (2011)

Жанр: драма 
Країна: Іспанія, Франція, США 

 

Кіностудія / кінокомпанія: Alfresco Enterprises, Trivisión S.L., La Ferme! Productions 
Режисер: Алекс де ла Іґлесіа / Álex de la Iglesia 
Актори: Хосе Мота / José Mota, Сальма Хайєк / Salma Hayek, Бланка Портілліо / Blanca Portillo, Жуан Луї Ґаліардо / Juan Luis Galiardo, Фернандо Техеро / Fernando Tejero, Мануел Теллфе / Manuel Tallafé, Антоніо Ґарідо / Antonio Garrido, Кароліна Банґ / Carolina Bang, Едуардо Казанова / Eduardo Casanova, Нереа Камачо / Nerea Camacho, Жоакін Клімент / Joaquín Climent, Джуанджо Пуіґкорбе / Juanjo Puigcorbé, Антоніо де ла Торре / Antonio de la Torre, Хосе Мануел Кервіно / José Manuel Cervino, Сантіаґо Сеґура / Santiago Segura 

Сюжет:
Безробітний піарщик намагається влаштуватися на роботу, але його кандидатуру відкидають всі агентства. Нікого не цікавить той факт, що саме він придумав слоган Кока-коли "Вона справжня". Ситуація різко змінюється, коли герой потрапляє в аварію і висить на волосині між життям і смертю. Він підключає свій досвід в області піару і перетворює аварію в медіа-подію, тут же наймаючи агента і доручаючи йому продати ексклюзивні репортажі з місця аварії на телеканали, щоб забезпечити свою сім'ю до кінця життя. Невже герой виживе? Або поплатиться життям заради грошей?

Тривалість: 01:34:32 

Що ти будеш робити, коли ти фрілансер, але останнім часом не можеш заробити цим коштів? Правильно - піти та влаштуватися на роботу. Так чинить і головний герой фільму. Але щось йому не щастить влаштуватися на роботу, тому він їде в компанію, де керує його старий друг та колега і де, як він сподівається, він зможе отримати роботу. Не вийшло... І це незважаючи на те, що саме він запропонував слон Кока-коли, який використала ця компанія для реклами. 

Саме так починається цей фільм. Дивлячись на це все в мене щось десь таки ворухнулося. Щоб я робив, якби я був в ситуації героя? Якби не міг заробити грошей на життя, а запаси коштів вже закінчуються і навіть будинок знаходиться під загрозою втрати, так як він в кредиті... Не знаю... А от головний герой вирішив поїхати туди, де він був колись щасливим із своєю дружиною. Сподіваючись віднайти там якусь рівновагу він отримує ще більший стрес, адже готель в якому він зупинявся з дружиною закрито, а на його місці роблять музей. І  коли він відправляється блукати музеєм з ним стається нещасливий випадок - голову прохромлює сталевий прут. І тут все починається.....

З моменту нещасливого випадку з головним героєм фільм починає розкривати болючі і неприємні боки нашого суспільства: політиків, які вимагають прибрати людину незважаючи на те, що він може померти, адже це може зіпсувати їхній імідж; журналісти, які кидаються на ситуацію як акули на кров. І це все було б нічого, якби герой Хосе Моти, усвідомивши, що він таки помре, не вирішив заробити на своїй смерті грошей для родини та не викликав свого агента. Після цього на ньому вирішують пропіаритися всі - навіть директор компанії, який відмовив йому в роботі кілька годин тому обіцяє, що той вже працює в компанії. 

Почуття.. Дивні почуття викликає бажання продати свою смерть. Бажання забезпечити родину, врятувати будинок, дати освіту дітям переважає все інше... переважає навіть здоровий ґлузд і він не розуміє, що такими діями робить боляче своїй дружині та дітям. І гроші - скількись якщо він помре, ще більше якщо помре в прямому етері.. гроші.. гроші..гроші...

В той же час героїня Сальми Хайєк викликає співчуття. Їй не потрібні гроші, які будуть зароблені на смерті чоловіка. І вона вирішує зняти інтерв’ю, яке той так хоче, але не пускати і не продавати його нікуди. І добре, що серед журналістів знаходиться так, яка відмовляється від сенсації на користь звичайного людського співчуття. Це один з тих моментів, які показують, що наше суспільство не стало повністю "потрєблядським" і в ньому залишається якась іскра добра.. іскра життя... остання іскра...

Я помітив, що вже традиційно фільми, які я не певен дивитися чи не дивитися на Толоці я зустрічаю на телебаченні. Цього разу це було випадково увімкнено на каналі Cine+ компанії "Воля". Як не дивно, то це сталося невдовзі після перегляду "Далеко по сусідству" і так само як і в тому випадку я пошкодував, що не переглянув його раніше. Хоча на відміну від попереднього фільму цей таки є повним арт-хаусом. Тобто порадити його для масового перегляду не можу, але гра акторів тут чудова. І це все незважаючи на занальний депресивний тон фільму. Ідея фільму доволі дивна та й місцями неприємна. Адже змушує більш уважно дивитися на те, у що перетворюється чи вже навіть перетворилося наше суспільство. І це може бути боляче. 

Якщо все таки вирішите його переглянути, то взяти його можна на Толоці і, як не дивно, він ще доступний в відкритому легальному перегляді на Megogo.net. Правда там він доступний з рекламою, але все ж таки це легальний перегляд. Десь так )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )