Перейти до основного вмісту

Пролітаючи над Кіношотом


Передмова від СК: Коли отримав цей текст від Галки то я довго думав... Адже все таки маю маленьке відношення до Кіношоту.. З іншого боку, в свій час пообіцяв Галці, що її тексти будуть публікуватися без редагування і правок.. і всі.. Ось добре все подумався викладаю цей текст і пішов багато думати

Давно Черкаська Галка не вилітала в люди. А тут як вилетіла, так аж приземлилася серед режисерів, кіноманів і просто звичайних черкаських гав. Черкасами гудів фестиваль кіно. Ну, як кіно, полукіно, я б сказала, бо ж крутили короткометражки. Ага, да, я тож спочатку прикола не зрозуміла. Проте. Виявляється в Че таке полюбляють, ба більше – таке полюбляють і в Україні, і за кордоном. Це підтверджують фільми, які безупинно крутили: то в музеї краєзнавчому, то в Долині троянд. Так ото відбувався, кажись уже вдруге, Черкаський «КіноШот». Воно і в назві – кіно і постріл. Тіпа стрєльнули, но бистрєнько. 

Зібралися на фест, значить, одні слівки нашого міста. Та такі слівки, знаєте, які трішечки в каву додають, аби смак не зіпсували, наче і небагато, но нада. Так і тут. Народ не зацінив, люду було мало. Чи то затяжні вихідні вплинули та картоплі-шашлики там усілякі, чи то і справді інтелектувалів-візуалів у Черкасах не так і багато. Но: організатори старалися. Старалися дуже. Запросили різних гостей, серед яких і представники київської богєми, і режисери із плаксивими фільмами про «Донбасс радной», і ще з якогось там фесту приїжджали, але Галка не слухала, бо в залі музєя стало дуже жарко і я полетіла собі на вулицю. 

Три дні тривало се дійство, і три дні не могла пролетіти повз, але і довго сидіти там не могла теж. Усе ж – це вам не повнометражну кіношку дивитися 3 години в зручному кінотеатрі, а багацько маленьких кіношок, які несуть багато інфи різної тематики. Тре перерви, щоб переварить, подумать, в сердечку щось залишити, а їх не було. Як і воздуха не було, да-да, пишу це ще раз, бо, бліііін!!!!! Тут закидон роблю музейникам – такий кінозал, потенціал має (знаю, що прєставлєнія там була весною давала якась мала група тєатралів), а ось ця радянська атмосфера без повітря просто таки змушує мозок витекти через вуха. Ну да ладно, до фесту то причетне так-сяк. 

Шо ше вам сказать. Музика ще була – перед показами у Долині давали живой джаз, це потішило. Особєнно потішило черкасців старшого віку, які кіно, може, і не хотіли дивитися, но під джаз даже пританцьовували та стільчиках перед сценою. Алкоголю буть не должно було, но…. Но не вміють наші дивитися кіно і без вінішка. Тому таких троха присоромлювали і ганяли, поліцією шугали, тож вінішко бистренько пішло додому в сумці разом із глядачами. 

Ага, да, забула сказать, у журі цього року були магавумні і круті кінокритики, журналісти і режисери. Кого не було – так це журналістів, яки могли б з цими метрами і для себе про щось поспілкуватися. А шкода, хоча і сама Галка таких сурйозних людей злякалася, думаю, ладно уже, не мішатиму богємі. 

Вопшем, мій висновок: дайош «КіноШот» ще. Тілько якось треба, думає собі Галка, більше підтримки такому заходу: і від влади (на такий захід геть ніхто із владців і не прйишов воше – не нада воно їм), і від людей (ну люди, ладно, розумним бути важко, знаю, це ж думать нада, час тратити, краще ж шашличка пожарити). Тут оргам скажу: обирайте якийсь час кращіший, шолі, ну правда, офіційні вихідні для нашого народу переважать, будь-який інтелектуальний захід. А вопше, молодці. Молодці усі, хто цей сезон весна-літо щось то таки робили для нашого міста і його мистецько-культурно-інтелектуального розвитку, фух, єлі написала то довге слово.


Невідома Черкаська Галка

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )